یا مغیث ویامجیب امشب اجابت کن مرا


یامنیب ویاحبیب لطفی عنایت کن مرا


من ندیدم غیر تلخی وجفااززندگی


من توکل برتوکردم توحمایت کن مرا


یارحیم ویاکریم ازنامرادی خسته ام


غرق دردریای بی پایان رحمت کن مرا


یابصیرویاقیوم دانی تواحوال مرا


ای که حنانی ومنانی محبت کن مرا


گیج وگم درتنگنای زندگی گم گشته ام


یامبین ویامعین برخودهدایت کن مرا


من نکردم بندگی برغیرتوای ذوالجلال


من مطیعم برتوکه گفتی اطاعت کن مرا


ای که ستارالعیوبی عیب من راکن نهان


درگناه وبیگناهی خودشفاعت کن مرا


تونبودی آدمی تارنج دوران راکشی


زخمی این روزگارم توعیادت کن مرا


توعظیمی ونبایدبنده ات غمگین شود


بین عشق وبین نفرت تووساطت کن مرا


ای که جباری بگیرازروزگارم انتقام


درازای اینهمه سختی غرامت کن مرا


خالق کل سماواتی وحاکم برزمین

 

باجلال وبا جمالت غرق حیرت کن مرا


ای که ازذات خودت یک ذره بخشیدی به من


درصفوف مومنینت درقیامت کن مرا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط فرزانه طاهری در برچسب:ادبیات ,شعر,شعرفرزانه,غزل فرزانه طاهری,شعر فرزانه طاهری عکس,عکس شاعرانه,عکس باشعر,آپلود,دانلود,سرگرمی,ادبیات ,شعرکلاسیک,

ساعت موضوع <-CategoryName-> | لینک ثابت